vineri, 16 iulie 2010

Limonada pentru o zi calda :))

         Salutare lume! Intr-o zi caniculara de vara ca azi, nu ti-ai putea dori nimic mai mult decat o briza racoroasa de vant si o limonada. Ei bine, briza nu s-a aratat...iar minunabila mea limonada a fost servita calda...cu usore accente de ... piper...da, piper...ce-o fi cautand piperul acolo nu ma intrebati pentru ca nu am habar...In ultima vreme servirea lasa tot mai mult de dorit dar suntem in Romania asa ca nah...nu ne mai miram degeaba pe aceste aspecte tragice ale "minunatei" noastre tarii. Deci, nu m-am putut bucura de limonada mea, dar hey, era totusi o zi frumoasa, nu? Ei bine nu :)) A fost una dintre acele zile in care orice taxi ai lua pare sa aiba aerul conditionat stricat, si parca e mai cald de vreo 1000 de ori in masina decat afara unde erau pe putin 29-30 de grade... Anyway,am trecut si peste asta...Acum ma aflu in siguranta, la racoare, cu un pahar cu apa si gheata in fata mea si bineinteles tastatura si ecranul calculatorului :D Ca altfel nu prea am cum sa postez aceasta minunata...cugetare a mea :))))))
          Pana data viitore aveti grija de voi si ...nu recomand sa mai luati limonada :)))

                                       

Un comentariu: