marți, 17 august 2010

Labirint

Nyu~~ Si iata, am reusit sa mai postez ceva :)

        Viata e ca un labirint. Da exact asa, cand crezi ca ai gasit iesirea... iti dai seama ca nu e asa, nici macar pe aproape, chiar deloc. In felul acesta pare ca alerg in cerc, nu ajung niciodata nicaieri... Devin confuza cand sunt intre toti acesti pereti cenusii si alei lungi si pustii. Vreau sa ies de aici, tot acest fum imi intuneca gandirea, ceata pare ca nu se mai ridica si mi-a blocat orizontul.
        Nu stiu incotro ma indrept sau daca voi ajunge acolo la timp. Dar defapt nici nu ma intereseaza, nu doresc decat sa stiu daca vreau sa ajung acolo unde voi ajunge, atunci cand voi ajunge si daca se merita toata confuzia asta infinita. In definitiv ... vreau doar sa nu fac aceeiasi greseala.
       Daca voi merge in aprtea stanga voi de un perete, daca merg in partea dreapta pare a fi o prapastie, daca merg drept inainte voi ajunge de unde am plecat, inapoi a disparut drumul, in felul acesta raman efectiv pe loc. Stau si ma gandesc. Prin minte nu imi trec decat cuvinte asezate aleatoriu, nimic nu pare sa aiba logica. Asa ca stau. Si ma mai gandesc putin...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu