marți, 9 noiembrie 2010

Romance just is...

Nyu~~   Detest zilele si noptile astea, sincer, nu stiu de ce, pur si simplu le detest. Sunt atat de lungi si plictisitoare incat incep sa ma gandesc la lucruri care nu au sens si stiu ca nu au ,totusi ... ma gandesc... si sincer ma intreb daca neuronii mei dragi s-au saturat pur si simplu de chestii logice, rationale,etc. lucru chiar foarte posibil, chiar si asa trece...toate trec :) ... Viata e frumoasa, sincer, chiar este numai ca trebuie sa deschizi ochii din cand in cand ca sa iti amintesti lucrul asta.
              Imi  ador clasa, e minunata, pur si simplu cei mai tari colegi <3 si trupa la fel :) imi era chiar dor de ei toti, imi place ideea de a avea cu cine sa merg la teatru si iubesc faptul ca pot conversa ore intregi cu colegii de clasa fara sa ma plictisesc. Totul pare perfect, nu? Asa cred si eu , atunci...de ce am mai scris ceea ce am scris in primul alineat? Buna intrebare. Pentru ca defapt e ceva mai complicat decat pare, pentru ca asa se pare ca fac intotdeuna lucrurile, ceva mai...complicate decat ar trebui sa fie. Chiar si asa e ok :) 
              In fond pana acum nu v-am spus decat de lucruri rele si incerte, pai pentru ca atunci cand ma apuc sa scriu inseamana de obicei ca nu sunt chiar in cele mai bune zile , nu de alta dar daca as fi, as avea multe alte lucruri mai bune de facut decat sa postez povesti nemuritoare ;)) .  Deci ce nu e in regula de data asta? Pai e o poveste care deja s-a invechit asa ca prefer sa nu o mai spun(deci da,tocmai v-am anuntat intr-un mod mai discret ca ati citit degeaba ceea ce ati citit pana aici :))dragut,nu? stiu. ) Oricum , sincer(folosesc cuvantul asta foarte des) , nu mai conteaza.
              Acum ca tot v-ati sacrificat din timpul vostru sa cititi cum eu sunt si nu sunt, in acelasi timp ok, (da stiu ca la logica v-au invatat ca doua lucruri care se contrazic nu pot fi ambele valabile in aceelasi timp si sub acelasi aspect, dar, sincer nu imi pasa, eu am o logica mai...ilogica :)) ) am sa pun vreo 2-3 melodii cu versuri cu tot asa ... random (vezi sa nu fie random..., daaaaa normal ca nu sunt random si defapt se potrivesc perfect cu starea mea si explica ele mai mult decat pot eu pentru ce imi e este lene sa scriu... dar voi nu trebuie sa stiti asta asa ca shhhh ) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu