joi, 1 septembrie 2011

Adevarul din spatele scenei (part 1)


Nyu~~M-am tot gandit...si pt ca am gandit prea mult am decis sa va mai spun o poveste :)... una draguta...asa ca sa incepem:

"Inca o reverenta...apoi inca una si gata"...ma intorc exact la timp sa vad cum apune soarele, "am mai facut asta..." o oarecare agitatie ma cuprinde ..."acesta senzatie familiara de gol in stomac... " aceeasi senzatie de vara trecuta, chiar in aceeasi zi, ultima zi de vara...da...vara trecuta...cu totii ne amintim vara aceea.

A inceput asa usor si chiar din prima zi am stiut ca va fi memorabila. Avusesem repetitii zilnice inca de prin luna Iunie. Eu eram inca destul de noua dar intrasera fete si mai noi.:Calista si Katarina. Pe vremea aceea eram multi, foarte multi,nu ne intelegeam intotdeuna bine...defapt,de cele mai multe ori nici macar pe aproape ^^" dar supravietuiam.

Asa ca sa va fac o prezentare a perechilor(in cadrul spectacolului) :  Acantha (care a plecat la scurt timp dupa ce ma intrat eu asa ca atunci s-au schimbat perechile) Freya si  Lance, Julia si Axel, Layla si Lucas, Adelle si Felix, Nina si Gert, Irene si Oliver, Elisa si Mitchell, Ilona is Tyler, Iris si Ralf, Paige si Raymond, Clara si Phillip apoi mai erau Loretta, Calista, Katarina, Vikram, Simon, Vanessa , Zaira si eu. Defapt daca stau bine sa ma gandesc cred ca Simon a intrat mai tarziu...in fine  asa in principiu cam acestia eram.

Imi amintesc foarte bine prima zi de repetitii si a doua, la fel si primele conversatii cu lumea de pe acolo.  Prima fata care a vorbit cu mine a fost Paige :) imi amintesc destul de bine ca nu era intr-una din zilele ei bune, era foarte suparata pe Lucas,defapt, aproape ca o pufnea plansul dar Paige este genul de persoana care trebuie sa isi spuna of-ul cuiva asa ca in scurt timp aflasem si care era motivul. Apoi cat fetele asteptau sa termine baietii coregrafia lor, Adelle, m-a chemat sa stau cu ele asa am inceput sa mia vorbim...Adelle imi spunea despre "telenovele" din trupa : "am facut o lista cu toate telenovelele, crede-ma ca sunt multe, si stai calma ca vei ajunge si tu pe lista asta curand..." refuzam sa o cred pe Adelle nu puteau fi ASA de multe si chiar daca erau eu nu aveam de gand sa ajung pe nici o lista, i-am explicat asta si mi-a spus ca vorbim in vreo luna ,poate doua. Imi amintesc si prima mea conversatie cu Phillip era despre spionaj si daca spionii au sau nu nevoie de matematica si de ce...apoi Gert cu Oliver si Elisa(sper ca imi amintesc bine si ei erau, de Gert stiu sigur dar nu sunt sigura de Elisa) radeau de Nina din cauza unei greseli care trebuie sa recunosc ca era soada si amuzanta, ei incercau sa o convinga pe Nina ca la genunchi i se spune genocid si invers...in final au reusit sa o convinga...dar numai pentru scurt timp.

Atmosfera era foarte interesanta in zilele acelea...toata lumea avea energie si vorbea si glumea si munceau in ehipa si se vedea...de acolo de unde stateam eu de pe margine incercand sa invat miscarile de baza se vedea , doamne si ce bine se vedea ^^ . Desigur asta nu inseamna neaparat ca le iesea intotdeuna perfect si nici ca toata lumea era de acord cu toata lumea ci pur is simplu ca reuseau sa scoata la iveala tot ce era mai bun atunci cand lucrau impreuna, pe vremea aceea Acantha era inca acolo, ea era "conducatoarea" fetelor si mentinea pacea intre ele pe cat era posibil.
Ei erau si inca sunt niste oameni speciali, da , speciali acesta a fost unul dintre primele lucruri pe care le-am retinut despre ei ..."suntem niste oameni mai speciali" asta mi-a spus Lance cand mi-a vorbit prima data despre trupa, l-am crezut si inca il cred.
Mai era ceva cem i se parea totusi ciudat pe vremea aceea...vorbisem cu multa lume fiecare mi-a spus diverse lucruri pe care era bine sa le stiu de dinainte dar cu toti au mentionat cateva aspecte cum ar fi :

Lance: ti-o zis Axel ca avem don juani in trupa
Lance:?
Eu: dapz
Eu: am fost avertizata de multe ori
Apoi m-a avertizat cu privire la fete,nu are rost sa mai scriu aici pt ca sunt prea multe nume :) si desigur Lance nu era singurul care vorbea despre oameni speciali...

Gert: cat despre trupa da-ne un pic de timp si sa nu te sperii
Gert: suntem mai"speciali"...
Apoi a urmat avertizarea:
Gert: de baieti sa te feresti ca de ciuma
Gert: si pe fete sa nu le asculti
Gert: aaa da si inca ceva, sa nu te superi pe noi (baieti) ca uneori mai suntem si porci
Gert: dar noi glumim si le iubim pe toate fetele
Gert: mai mult sau mai putin
Gert:sau deloc
Gert:dar pana la urma, ne suportam pentru pacea mondiala
tot de la el am invatat o expresie care la vremea aceea prin trupa era folosita foarte mult:
Eu: hm...ma mai gandesc daca o cred pe ea sau pe tine
Gert: pe mine!!!
Gert: niciodata sa n-ai incredere intr-o fata
Gert: !!
Eu: vezi ca vorbesti cu una
Gert: aaaa da...
Gert: nasol
Gert: imi pare rau...

Gert: glumesc...
Eu: mi-am dat seama
Gert: foarte bine!
Gert: dar tot te iubesc irefutabil si pana la infinit (aceasta e expresia)
Gert: doar sa o fac pe Nina geloasa

Apoi am vorbit cu Phillip din nou si ca sa vezi tot la aceeasi avertizare am ajuns:
Phillip:apropo...ca acuma ai/sau vrei sa intri in trupa sa ia grija cat de mult te imprietenesti cu fetele...tind sa fie mai "neprietenoase"
Phillip: da...lasa ca iti dai tu seama...sau nu...
Phillip: in fine...

Asa am facut prima data cunostiinta cu Irene :)) : 
Eu:salut
Irene: hello
Irene: nu imi place poza ta
Eu: atunci inchide chestia care arata avatarul
Irene:nu, pentru ca poza mea imi place


Si again avertizarea dar de data aceasta din partea lui Axel : 
Axel: Asa trebuie sa te atentionez ceva, avem cativa macho mani in trupa
Axel: Gigoloi cum vrei sa-i numesti
Axel: astia vrajesc la orice fata este noua in trupa
Axel: Asta ca sa sti

Ma opresc aici momentan..;)) ne auzim la part 2 ;))

3 comentarii: