joi, 15 septembrie 2011

Adevarul din spatele scenei (part 4)

Nyu~~In part 3 va spuneam despre prietenii si acum sunt gata sa va spun mai multe despre colectiv in sine...:) Eram semi-uniti ,da , doar semi pentru ca eram multi si cu toti aveam personalitati puternice si extrem de diferite, dar cand era vorba de munca, era munca; cand era vorba de distractie, era distractie si orice nu se incadra in aceste doua categorii intra, mai mult ca sigur, la momente "nasoale"(acestea la randul lor erau de 3 tipuri: arogante, certuri si "sabotaje"). Mai rar intalnite erau si momentele care au intrat in "memoria colectiva" cum ar spune Simon(despre care vom vorbi cat de curand) , ca sa intelegeti la ce ma refer ma sa va dau un exemplu: Mergem catre locul de repetitii, era vara, pe la sfarsitul lunii iulie, am ajuns nici prea devreme si nici prea tarziu la locul stabilit si primul lucru pe care un om normal se asteapta sa il auda cand ajunge undeva este un salut, dar genul de oameni "normali" nu prea gaseai in preajma noastra...asa ca primul lucru pe care l-am auzit a fost un foarte entuziasmat: "Imi fac dread-uri!" (Irene)  apoi "Mi-am luat sandale" (Adelle) si aproape ca mi-a scos ochii cu una din ele cand incerca sa mi le arate... apoi am auzit-o pe Elisa "Ma duc la Rammstein!"(nu sunt sigura ca aceea era trupa ..nu imi maintesc chiar atat de bine ^^" ) si putin mai la dreapta o auzeai pe Julia exclamand: "O, Doamne!" si dandu-si ochii peste cap...de exact aceeasi primire a avut toata lumea care a sosit dupa mine parte. Si evident cu totii ne amintim acest "episod" pentru ca fiecare dintre noi a auzit aceste replici  de mult prea multe ori in decursul urmatoarelor 15 minute :))  Acum cred(sper) ca ati inteles la ce ma refeream cu "memoria colectiva".

Asa...bun, tot in part 3 v-am spus ca a urmat o cabana...asa ca am sa va vorbesc si despre asta :) Ne-am intalnit la iesirea din orasul nostru, fiecare cu un rucsac in spate, unii aveau doaru n ghiozdanel micut altii insa (Loretta) aveau un rucsac de mers pe munte ,plin, plin cu de toate, de zici  ca mergeam in mijlocul pustietatii pentru cam o saptamana :)) sigur.. nu ma pot plange de asta ...pentru ca trebuie sa recunosc ca termosul plin cu cafea al Lorettei era o adevarata mana cereasca pe drum. am mers pe jos ..pana la cabana la Adelle ..ne-a luat aproximativ 2 ore...cam asa...:)
Pe drum: Adelle cu Freya si Julia povesteau, daca nu ma insel, despre pesonajele de la disney...ceva cu NJ(Nick Jonas) si CDC (Chad Dylan Cooper)...Gert si Iris vorbeau despre jocuri pe calculator...eu is Loretta despre familie and stuff...iar restul..ei bine asta nu stiu ^^" nu imi amintesc cel putin. La un moment dat ne-am oprit si am luat multe mere dintr-un pom , erau mici si verzi si usor acrisoare <3 ...

Apoi am ajuns intr-un final si la Adelle la cabana... chiar cand...incepuse ploaia, o ploaie cu stropi mici si multi ...mult prea multi...dar ne-am adapostit si totul a fost ok. Stateam la o masa mare, acoperita , afara...cat era masa de lunga erau numai jocuri pe ea si sticle de suc: remi, jungle speed, carti, monopoly, si altele. Ne-am simtit bine si ploaia s-a oprit... am facut de mancare(nu imi amintesc daca a fost gratar sau fasole sau ambele...) si apoi s-a inserat...Sadon, un prieten al trupei a fost si el cu noi, la fel si Rosalia care a venit ceva mai tarziu dar tot in acea zi si Emmaline(iubita lui Lance)...Baietii au inceput sa joace rugby, Gert era cel mai incantat de acest sport ...cand au temrinat aveau tricourile pline de noroi dar nu conta ^o^ in principiu lumea s-a simtit destul de bine, am auzit rasete si povesti haioase peste tot in jurul meu ...
Sigur, nimic nu se termina fara sa se fi intamplat ceva mai memorabil daca e vorba de noi, asa ca dupa ce s-a inserat au inceput sa se simta is berile pe care le-au baut, mai mult baietii...Axel si Calista s-au sarutat (mai mult sau mai putin, ei sustin ca defapt a fost un sarut fals...nu stim...nimeni nu stie sigur), Zaira la un moment dat era suparata si i-a dat lui Axel un pumn...^^" (aici e posibil sa fi fost din cauza povestii cu sarutul, parerea mea, dar again nu stiu sigur si prefer sa nu spun ceva ce nu este adevarat) si Irene i-a dat o palma(credem ca tot din acelasi motiv) si de aici s-a creat putina agitatie ...apoi apele s-au linistit cu cat se adancea noaptea cu atat era mai liniste...sau cel putin asa credeam...am ramas pe la 3 dimineata in jurul focului doar Adelle care statea in bratele lui Lucas, Zaira, Iris care statea pe piciorul lui Ralf, Sadon si eu...Sadon bause cam mult si incepuse sa discute despre tara noastra..despre importuri si exporturi...da la 3 dimineata...si Lucas incerca sa il convinga ca se contrazicea...Sadon nu il credea si tot asa...au tinut-o vreo ora si ceva cu teoriile, cei din cabana si cei din corturi care incercau sa doarma nu au avut nici o sansa :))...dar intr-un final...pe la 4...toata lumea a adormit...

Nu imi amintesc care cum a dormit prea bine...dar era ceva de genul: Calista si Axel in cabana in patul din prima camera...Eu ,Pozne(bufonul trupei si cel mai tanar membru pe atunci), Lance, Emmaline(prietena lui Lance), Felix si Rosalia, toti ma domirt in patul de sus(erau paturi suprapuse) si nu imi amintesc cine a dormit in patul de jos...cred ca Julia, cu Iris, cu Irene, cu Loretta si probabil alte persoane...Elisa si Oliver cred ca au dormit in cort...Zaira si Gert in alt cort...Sadon si Ralf pe o saltea...iar Adelle si Lucas habar nu am unde....

A doua zi toata lumea era iarasi ok si bine dispusa, dupa ce fiecare a facut comentariile de rigoare legate de ziua si seara precedenta :D apoi am jucat toti jungle speed si am rupt/spart  tava pe care statea totemul...:)) Dar ne-am distrat :D  am jucat si volei baietii contra fetelor...apoi fiecare a plecat acasa :)

Ajunge pentru azi..stay tuned for part 5  :) care va aparea saptamana viitoare cam tot asa pe joi-vineri... ^o^
Bye bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu