vineri, 23 septembrie 2011

Adevaraul din spatele scenei (part 5)

Nyu~~Am povestit si partea cu, cabana Adellei...acum ca tot am terminat postul anterior cu distractia...vreau il incep pe acesta cu aceelasi lucru...distractia...si mai exact concertele cu trupa :D...pai cel mai potrivit ar fi sa incep chiar cu primul concert prins de mine in trupa....si asta s-a intamplat la festivalul international de Jazz in luna mai a anului 2010...
Eram cam de vreo... hm....2 saptamani in trupa poate putin mai mult, cand cineva a dat un mass in care eram intrebati care dorim sa mergem sa vedem/auzim festivalul de jazz din piata mica. am hotarat ca asta era sansa mea sa ajung sa cunosc mai bine membrii trupei, asa ca nu am stat prea mult pe ganduri si am spus ca merg si eu. Ne-am intalnit in fata unei farmacii, din centrul orasului, a fost indeajuns de de mult incat sa nu imi pot aminti exact cine a venit si cine nu...dar din cate imi amintesc era vorba de: Lance, Julia, Iris, Gert, cred ca Phillip (da, pe vremea aceea era in trupa inca) posibil sa fi fost si Zaira, poate si Mitchell... in orice caz nu am fost foarte multi....
Cand am reusit sa ne strangem toti, am plecat spre locul unde se tineau concertele. Pe drum cu totii vorbeau, si cred ca a fost una dintre putinele dati, cand tot ceea ce am facut eu a fost sa tac si sa ascult, acum insa nu imi mai amintesc despre ce s-a vorbit dar sunt destul de sigura ca Lance si Gert se contraziceau si apoi Lance a inceput cu una dintre mirificele lui teorii. Ajunsi la locul cu pricina, am facut cunostiinta cu un alt fost membru al trupei, care, lucra ca voluntar pt festivalul de jazz sau ceva de genul acesta. Era un baiat foarte inalt, cu parul lung prins intr-o coada, slab, cu o fata alungita si o expresie care emana buna dispozitie. I-a salutat intai pe cei pe care ii cunostea deja si apoi s-a prezentat. Il chema Rowan. Ne-am asezat cu totii si Rowan le-a adus bere baietilor , au stat destul de mult de povesti pana a inceput concertul. intre timp eu vorbeam cu Iris si Julia despre diverse nimicuri si scoala...care intra tot in categoria diverse nimicuri. Tot atunci incepusem sa vorbesc si cu Gert mai mult.
Eu a trebuit sa plec inainte sa se termine concertul.... dar tot a fost frumos :) .
Concerte, au mai aparut destul de curand dat fiind faptul ca pe la sfarsitul lunii mai, inceputul lui iunie, a inceput FITS(Festivalul International de Teatru)...aici am fost la mai multe concerte cred ca vreo 3 poate chiar 4...cel mai frumos concert a fost Cargo, cel putin in opinia mea. La aceste concerte au fost aproape toti (daca nu chiar toti) mermbrii din trupa. A fost distractiv, mie ,cel putin dintre, toate concertele la care am mers vreodata, si cu cine am mers, cel mai mult mi-a placut cu trupa, energia care o emana fiecare persoana din jurul meu era de nedescris, toate concertele cu trupa sunt de neuitat, pur si simplu distracti,e in cea mai pura forna a ei. am cantat impreuna, am urlat impreuna, am sarit/dansat/topait impreuna si la sfarsit am plecat impreuna si cu zambetul pe buze. Cam asa arata un concert cu ei.

Acum ca am terminat cu distractia...revenim de unde am plecat si anume de la cabana de la Adelle... dupa ce a trecut si acea cabana toata lumea s-a pus in miscare..Urma sa avem spectacol la festivalul medieval din Billigen (da, again) la inceputul lunii august 2010. De data aceasta insa, vremea era cu totul diferita fata de ultima data cand am/au trecut pe acolo. Eu nu am putut pleca spre Billigen, cu ei, de dimineata atunci(am avut cateva probleme) , ci am ajuns mai tarziu, impreuna cu Elisa si fratele ei ,care ne-a dus cu masina lui si cu coregrafa noastra. Soarele stralucea puternic si afara era o caldura aproape suportabila.
Am stat la corturi, am facut animatii, multe poze(unele le-am facut pe un cal), si am facut si doua spectacole de seara cu foc ( am stat doua zile ,ma rog, 2 nopti, 3 zile cred...) si apoi am mers la hotelul unde am fost cazati care nu era chiar aproape dar care a avea conditii bune. De dormit in camera..cine cu cine si asa mai departe sincer nu imi amintesc bine... si nici nu cred ca este foarte important, cle putin nu in cazul acesta... ^o^     bine....este important dar nah...va voi spune de ce a fost important pt mine..eu am dormit in camera cu Gert si Nina, desi initial trebuia sa dorm cu Julia si Zaira...in fine..ideea e ca atunci am ajuns sa il cunosc mult mai bine pe Gert..mi-am dat seama ce fel de om era, am devenit prieteni...prieteni buni zic eu daca nu chiar foarte buni :D Mi-a povestit despre el, despre trecut, prezent is aspiratii de viitor, mi-a tinut predici si uneori morala ... apoi a intrat nina in camera ma inceput sa radme is ne-am simtit bine,in noaptea aceea am dormit foarte putin..Gert dormea dus in pat iar eu si Nina eram afara pe balcon..am stat acolo povestitnd pana la 4 dimineata cand am decis sa mergem totusi sa dormim caci a doua zi aveam spectacol iar eu urma sa fac prima data cu foc :D .


Cam atat pt azi...continuarea ( a doua zi la Billigen) vine in part 6 :D See you then! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu